MirroЯ .

Mirror\\
3



Perkhemahan PKBM 2012 ( 6 May - 11 May )
Tuesday, May 15, 2012 6:52 AM | 0 comments


See how happening we us? muahaha, actually ada banyak lagi gambar cuma cuma aku berat tgn nk upload -_______- entah kenapa aku rasa mcm dah tak minat nk sentuh laptop. aku lagi suka main game, makan, tidur, mandi of course lah kan hahaha, study. lepas je balik dari PKBM aku jadi rajin sikit, alhamdulillah && aku dah kurang marah :) well PKBM nie byk menguji kesabaran aku, byk lagi lah. seriously i miss every second when we been together :D walaupun penat, hitam tapi apa aku kesah kan? alaaa hitam kejap je bukan boleh bawak mati pun kecantikkan kita right?

Cer kome teka apa sekolah SMK Sungai Besi dah bolot? jeng jeng jeng xD nk tahu tak nk tahu tak? haaa jgn jealous taw sekolah-2 lain. hihi, alhamdulillah nie hasil usaha kitorang && kitorang takde main tipu okay?

1. Juara Keseluruhan Lelaki
2. Juara Keseluruhan Perempuan
3. Juara Pandu Arah Lelaki
4. Juara Pandu Arah Perempuan
5. Juara Merempuh Halangan Lelaki
6. Juara Merempuh Halangan Perempuan
7. Juara Malam Kebudayaan
8. Juara Bola Jaring
9. Juara Khemah Terbaik Lelaki
10. Tempat Kedua Menembak Berkumpulan Lelaki
11. Tempat Kedua Menembak Berkumpulan Perempuan
12. Tempat Keempat Pertandingan Memasang Khemah
13. Tempat Ketiga Kawad Kaki Peringkat Wilayah Perempuan *(rasanya lah, tak berapa igt)

See? alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T. Macam tak sangka wehh first time SMK Sungai Besi dapat juara byk. hihi haa sebab nie lah aku jarang online & update blog. well yg paling lama aku tak sentuh blog lah kn? oh maafkan saya blog :3 okay aku janji lepas exam aku selalu melawat kau k? jangan risau, kau sahabat aku! HAHAHA :D okay minggu nie aku dah start exam -____- erghhhhh tensionnya dah laa tak study apa-2 lagi nie. mati aku kalau result tak okay, mau tak sedih mama aku kn? 15 May - 22 May aku exam lepas tu sekolah kejap dalam seminggu kodd then cuti wheeee ~ Penang, wait for me yahhh? mama ckp insyallah kalau takde pape mama nk balik :D mama sayang mama lah! ehehehe. dah laa hari nie exam aku langsung tak study, study sikit je lepas tu lebih kn facebook & twitter. errr kn mama dah memekak! padan lah dgn muka kau. siapa suh online kn? hahaha

Dkat perkhemahan siapa yg dapat calon bf untung la kan, ramai yg dpt sampai aku? langsung tak, sbb tak berminat nk mencari mcm diorang cari. aku lagi suka dgn status SINGLE aku nie. korang, Malam Mesra best kan? kita menari tak igt dunia kan? walaupun kena marah tapi kita masih degil nk menari kan? korang, rindu gila nk bergurau dgn korang, bergossip, kacau staff-2, kacau kopral smpai kopral Wan merajuk :') semua tu aku rindu sgt, aku harap tahun depan jadi mcm nie lagi. aku rindu nk menyanyi dalam trak, tak kira kita pegi mana bersama kita semua tak boleh kalau tak menyanyi kan? lagu yg kita kerap menyanyi : Kosong, Diam diam jatuh cinta, Mengusung rindu, Sesaat kau datang, Anak kampung & byk lagi kn? ahhh kan best kalau masa boleh undur balik :'> aku harap tahun depan jurulatih sama tak tukar, kalau tukar mesti tak best kan? Girls, Boys, Coach, saya minta maaf kalau ada buat silap, ada terkasar bahasa, terkutuk, termaki, buat korang sakit hati :( maafkan saya ~

OLD | NEW